Nyt sportshotel til danskernes ferie

To personer, der spiller beachvolley på hotel La Palma Sport.

La Palma Sport har mange sportsfaciliteter og aktiviteter til alle aldre.

Flere og flere danskere nøjes ikke længere med at pakke badetøjet og solcremen, når de rejser på ferie. Nu pakker de også sportstøjet og løbeskoene, og derfor åbner Danmarks tredje største rejsearrangør nu endnu en mulighed op for de aktive danskere: La Palma Sport.

Tendensen er klar; danskerne vil gerne holde formen ved lige – også når de holder ferie. Derfor har Bravo Tours fundet et nyt hotel, der er perfekt til danskerne, der gerne vil træne, dyrke yoga, tennis, løb, mountainbike eller noget helt fjerde i løbet af ugen.

– Der er i dag kun nogle få rigtig gode hotelvalg til en aktiv ferie, når man rejser ud, men det vil vi gerne lave om på. Med La Palma Sport synes vi selv, at vi har skabt de perfekte rammer – både for de, der vil være aktive hele ferien, men også for de, der gerne vil kombinere ferien med sport, eller hvor nogle i familien måske ønsker det, siger Peder Hornshøj, der er adm. direktør i Bravo Tours.

La Palma Sport ligger på øen med samme navn, La Palma. Øen er en af De Kanariske Øer, som Bravo Tours har sendt gæster til de sidste tre år, og den mest uspolerede og smukkeste af dem. Nu er det så også blevet et populært valg for sportsudøvere og aktive ferierejsende.

– Vi har gennem årene sendt mange grupper til øen, fordi den er oplagt til både mountainbike, vandring og løb. Vi har også haft mange tennisgrupper på hotellet, men nu udvider hotellet til også at blive et sportsresort både elitesportsfolk og for den almindelige dansker, der gerne vil holde formen ved lige, siger han.

Sportsresortet får bl.a. et helt nyt fitnesscenter på 1.200 m2, hvor der også bliver mulighed for at dyrke yoga, spinning, trx, crossfit og meget, meget mere. Det hele i selskab med dygtige instruktører og Bravo Tours’ egne dansktalende rejseledere.

– En vigtig del af hotellet er, at det er perfekt til sportsglade danskere, men også til de, der gerne vil kombinere ferien. Her er sportsfaciliteter, men også ti poolområder til de, der gerne vil slappe af ind i mellem, siger Bravo direktøren, der også kan tilføje at hotellet er med all inclusive.

Bravo Tours flyver til La Palma direkte fra Billund og København fra oktober til april. Se mere på: https://www.bravotours.dk/rejser/spanien/la-palma/fuencaliente/la-palma-sport