Bravo Tours indgår stor-aftale med Norwegian

Bravo Tours gæster kommer til sommer til at flyve med bl.a. Norwegian. Det ligger fast, efter at rejselskabet har landet en ny storaftale med det norske flyselskab Norwegian, der fremover reserverer et helt fly til Bravo Tours fra Billund Lufthavn.

Det er ikke hver dag, der bliver underskrevet flyaftaler i den størrelse, som Bravo Tours og Norwegian netop har gjort det. Efter mange år med den samme primære flypartner, har Bravo Tours været på markedet og lavet nye aftaler med nye flyselskaber, senest en stor én af slagsen med Norwegian.

– Jeg er vanvittig glad for, at vi fremover kan byde vores gæster velkommen i samarbejde med Norwegian. Vi har brugt de seneste måneder på at finde de helt rigtige samarbejdspartnere, der kan levere den høje kvalitet og service, som vi gerne vil stå for og har været vant til. Det får vi med Norwegian, siger Peder Hornshøj, der er adm. direktør i Bravo Tours.

Han forklarer, at de tidligere har samarbejdet med Norwegian omkring rejser fra København, men det bliver første gang, at Bravo Tours og Norwegian indgår samarbejder af denne størrelse fra Billund.

– Vi har charteret et helt fly hos Norwegian, som skal flyve til og fra Billund. Det er den lufthavn, vi har flest rejsende fra, og derfor er vi også glade for, at vi er med til, at Norwegian nu får større vægt i Billund Lufthavn, og vi på den måde også er med til at styrke Billund Lufthavn med mere trafik, siger han.

Hos Norwegian er man rigtig glade for at være blevet valgt som ny partner hos Bravo Tours.

Vi glæder os til at byde de mange rejselystne Bravo Tours-passagerer velkommen ombord på vores topmoderne og komfortable fly, der med en gennemsnitsalder på under 3,7 år er blandt de mest klimabesparende i verden.  Samtidig ser vi frem til at øge vores operation ganske betragteligt i Billund Lufthavn, der som bekendt er hovedlufthavnen i det vestdanske, siger Frank Nordbjerg Olesen, salgschef i Norwegian.

Bravo Tours og Norwegian starter samarbejdet fra Billund Lufthavn til april 2019. Norwegian kommer dermed til at flyve til langt størstedelen af Bravo Tours’ sommerrejsemål bl.a. Kreta, Kos, Algarve, Azorerne, Mallorca og Rhodos.